سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ پژوه

نسب شریف آن حضرت

او على پسر ابو طالب (نامش عبد مناف) پسر عبد المطلب (نامش شیبة الحمد) پسر هاشم (نامش عمرو) پسر عبد مناف (نامش مغیره) پسر قصى بن کلاب بن مرة بن لوى بن غالب بن فهر بن مالک بن نضر بن کنانة بن خزیمة بن مدرکة بن الیاس بن مضر بن نزار بن معد بن عدنان است.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88 خرداد 28 توسط حسین ظفری نژاد

دروغ واقعیتی است که بی تردید همه از آن بیزارند . بله دروغ یک واقعیت است زیرا با آنکه حقیقتی در درون آن نیست متأسفانه موجود است . حتماً شما هم با افرادی روبرو شده اید که این واقعیت ناخوشایند را در میان سایر وقایع اخلاقی خود جای داده اند . جالب آنکه هر کس دلیل خاصی برای این عمل دارد و به گونه ای آن را توجیه می نماید . آنچه مسلم است علل دروغگویی در بزرگسالان و کودکان متفاوت است.
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88 خرداد 17 توسط حسین ظفری نژاد

راه هایی برای مطالعه بهتر و فهم بیشتر

اقسام مطالعه

مطالعه برای زیاد کردن علم و سواد

مطالعه برای پرکردن اوقات بیکاری و سرگرمی

مطالعه برای پیداکردن جواب سوالی 
ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 88 خرداد 11 توسط حسین ظفری نژاد

 

از جمله مسائل قابل طرح و بحث که مربوط به روزهای آخر زندگی حضرت زهرا (علیهاالسلام) میشود مسئله ناراضى بودن حضرت زهرا(علیهاالسلام) از برخی صحابه رسول خدا است (که این نارضایتى حضرت فاطمه علیهاالسلام، موجب نارضایتى رسول خدا و در نتیجه نارضایتى خداوند بارى تعالى را در پی داشت و دارد) ما در این جا با ذکر اسناد و مدارکى از علمای اهل تسنن که از معتمدین و بزرگان ایشان هستند، این مسئله و دلائل آن را مورد بررسى قرار میدهیم.


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88 خرداد 6 توسط حسین ظفری نژاد

یکى از شبهاتى که از سوی اهل تسنن مطرح مىشود این است که جریاناتى چون سوزاندن درِ خانه حضرت فاطمه (علیهاالسلام) و شهادت حضرت محسن(علیه السلام) در جریان هجوم به خانه و ... همه از کارهاى زشت و ناپسندى است که آن را فقط شیعه نقل کرده و فاقد اعتبار است. ما در این مقاله قسمتى از عبارات و روایاتی که علماى اهل تسنن از قرن سوم هجرى تاکنون در کتابهاى خود نوشتهاند را خواهیم آورد که تصریحاً و تأویلاً اشاره به وقایع مذکور دارد.


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88 خرداد 6 توسط حسین ظفری نژاد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin